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Workout 28.07.2021

Kraftzyklus Woche 4 Strength and Skill 10 Minuten:TTB Progression und Technik Beginner (white-orange):5` EMOM: Knee Raises Advanced (blue-Black):5` AMRAP:  Knee Raises mit Kick Elite (Red):5`AMRAP:

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Workout 27.07.2021

Kraftzyklus Woche 4 BSQ every 3 Minutes for 15 Minutes3 Repsall weights should be „working“ weights For time TC` 15 10-20-30-40-50  Wallballs  20-40-60-80-100  Double Unders 

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Workout 26.07.2021

Kraftzyklus Woche 4 Strict Press every 2 Minutes for 12 Minutes3 Repsall weights should be „working“ weights! TC` 9  „Spicy“ 21-15-9 Deadlifts (100/70kg) high Box

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Einkaufsguide für gesunde Ernährung

Möchtest du dich auch gesund ernähren? Klar, das möchte doch eigentlich jeder. Doch wie geht das? Beim Einkaufen fängt alles an. Der häufigste Ort der Verwirrung ist nämlich der Supermarkt. Denn dort wird die Entscheidung über das getroffen, was auf unseren Tellern landen wird. Und genau da setzt unser Einkaufsguide an.

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Workout 25.07.2021

Woche 3/8 Kraftzyklus 1 DL every 3 Minutes for 15 Minutes5 Repsall weights should be „working“ weights and around 70% of 3 RM Hero „White“ 

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Workout 24.07.2021

Woche 3/8 Kraftzyklus 1 Pull up Teams of 2  (TC` 15) Beginner (white-orange):5 Roundsmax reps Ring Rows into max reps banded PLU Advanced (blue-Black):5 Rounds max

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Workout 23.07.2021

Woche 3/8 Kraftzyklus 1 Split Jerk 10` Technik Beginner (white-orange):8` EMOM: 3reps Advanced (blue-Black):8` EMOM: 3reps increase weight Elite (Red):8` EMOM: find 3RM (kein TNG)

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Workout 22.07.2021

Woche 3/8 Kraftzyklus 1 OHS every 2 Minutes for 14 Minutes3 Repsall weights should be „working“ weights „Make it hurt“  5 Rounds:  1 Minute DU 

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Workout 21.07.2021

Woche 3/8 Kraftzyklus 1 Strength and Skill 10 Minuten:Handstand Push up Progression Beginner (white-orange):5 Minuten: Hold HS 20-30 sec Advanced (blue-Black):5` AMRAP: Pike Push up

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Workout 20.07.2021

Woche 3/8 Kraftzyklus 1 BSQ every 3 Minutes for 15 Minutes5 Repsall weights should be „working“ weights 2 Rounds for time TC` 22 „Don´t Stop“

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Workout 19.07.2021

Woche 3/8 Kraftzyklus 1 Strict Press every 2 Minutes for 12 Minutes6 Repsall weights should be „working“ weights! 9` AMRAP „Fearless“ 3 Ground to Overhead

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Workout 18.07.2021

Strength: Lower Body Push every 3 Minutes for 15 Minutes Deadlift 8 Reps all weights should be „working“ weights and around 70% of 3 RM

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Workout 17.07.2021

Strength: Upper Body Pull Teams of 2 (TC` 15) Beginner (white-orange): EMOM for 15min: 1 neg. PLU Advanced (blue-Black): 15` EMOM 1-3 PLU Elite (Red):

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Workout 16.07.2021

Strength: Lower Body Pull hang Power Clean + Push Jerk 10` Technic Beginner (white-orange): 10` EMOM: 3 reps Advanced (blue-Black): 10` EMOM: 3 reps increase

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Workout 15.07.2021

OHS (paused) every 2 Minutes for 14 Minutes5 Repsall weights should be „working“ weights and around 70% of 3 RM (pause for 2 sec at

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